HTML

Egy Siedon blogja

Közéleti,társadalmi apróságok,hétköznapi dolgok amelyek bosszantanak,és jótanácsok,ezek kikerülésére. egy Nemzeti liberális gőzlevezetője :)

Friss topikok

  • holzroller: @tisztakéz: üdv a blogomon! Sajnos igen, én valahogy jobban örültem volna pl: Bogár Lászlónak. (2012.04.17. 16:08) Vendégszerző part 1.: Tolvaj!
  • alsegédlúzer: éR EZEN RÖHÖGNI? kIFORDULNA AZ oRSZÁG A SARKáBÓL Amennyit a DK és annyit ér a véleménye meg a jelö... (2012.04.05. 20:22) Ehhez pofa kell...
  • holzroller: www.mindennapi.hu/cikk/vezer/a-rak-egye-ki-a-beled-vona/2011-02-01/1401 Itt olvasható Balavány Gyö... (2012.03.14. 18:09) Vona és a rák
  • alsegédlúzer: a híradásokat ki kell vaslamivel tölteni:) Nem beszélhetnek a mai parlamnenti döntésekről,a valódi... (2011.11.08. 17:35) Baleset, és?

Változó felhőzet

2011.11.10. 15:32 holzroller

Most pedig egy régi klasszikus következik,teljesen modern köntösben:

Tegnap délután beugrottam egy sörre a kedvenc vendéglátóhelyemre.

Az ajtónál,erősen borízű nótaszó csapta meg a fülem:

-"Szilvaaa,körtee cseresznyeee! ÉÉjjjjen a hazzzza! Eggésszssségünkre!

Kiderült aztán belépve,hogy egy "jólöltözött",enyhén spicces atyafi nótázik teli tüdőből,és széles jókedvvel. A kackiás bajusz ellenére is azonnal felismertem:

-Csillag elvtárs!-ugrott be,de azonnal.

-Aterringettét! A Matykó legkissebb fia!-kiáltott rám,majd lekapta zergetollas vadászkalapját:-te vagy az???

Csillag elvtárs!-gúnyosan megnyomtam az "elvtárs" szót:-mi van magával?

-Az árgyélusát,ne kérdezz semmit.Megyek a Tóth Bélához, a szabóhoz. Csináltattam két Bocskait,egy olyan oroszlános-mellényes ruhát, meg egy fájin huszáröltözéket. Hanem ha mán' így összeszaladtunk ecsém, ihatnánk valamit ebbe a csárdába.

-De szép tarsolya van! Mit tart benne?-csodálkoztam rajta,kiváltképpen a rézvereten, ami a rakamazi turult ábrázolta 

-A sógorném varrott lepedővászonból négy csíkot a régi,munkásmozgalmi lobogóra mer' az még megvót-mondta majd felhörpintette maradék borát.

Ekkor jött a pultosnő.Csillag elvtárs lecsapta poharát a pultra.

Ides angyalom-fordult a nőhöz-Aggyék mán egy fél szilvát. Hogy egyem a zuzáját.

Zúzánk nincs-felelt az,majd elsietett.-Mindjárt adom a pálinkát.

Csillag elvtárs nagyot köpött a járólapra:

-Ihaj-csuhaj ecsém,oszt' mi van veled?

-Semmi különös. De maga! Mekkora változás!

-Az Úristenit!! Hogy még aza bitang... -és káromkodott,de olyan cifrát,hogy az egész presszó belezengett.

-Nono. de miért?-értetlenkedtem.

-Na. Hát mit miért? Amikor '90-be kisgazdapárti lettem,igényeltem fődet.Hivatkoztam "szervezési érdemeimre",oszt' mégse kaptam! Ezen mostmán tényleg változtatni kell!! Mondom,én mint radikális magyar ember. No?

-Na, de Csillag elvtárs.-mosolyodtam el.-Maga radikális???!!!

-Nézzél rám ecsém! Miért ne lennék jó radikálisnak? Munkásőrparancsnoknak jó voltam? Kisgazdának is? Miért ne lennék jó radikálisnak is? No, Szebb jövőt!-és megitta a szilvát.

-Hmm...radikális az, aki gyökeres változást akar. Szerintem.

-Van nékem ahhoz protekcióm!!!-emelte fel tétován mutatóujját,úgy hogy majdnem kiszúrta a jobb szemem vele:-A volt kistolvajdi TSZ-elnök fia lett a megyei alelnök. Majd meglátod!-szólott Csillag elvtárs,majd benyúlt a tarsolyba,és kivett egy narancssárga ébresztőórát:-Hijjnye,a jó büdös fenébe maradt ez nálam? Már három óra? Asszonta' az asszony,hogy érjek oda cséplésre!

-Mit csépelnek?-érdeklődtem

-Van néhány rendszerváltás előtti jelmondatunk, azt csépeljük bent a megyeháza előtt.

-Isten áldja!-köszöntem el tőle

-Szebb Jövőt ecsém!-lengette meg tarsolyát,majd eltrappolt.....

......Én meg úgy elkezdtem röhögni,hogy felborítottam az üveget,és leestem a székről.

 

Szólj hozzá!

Címkék: humor remake turbómagyar csillag elvtárs műradikális

A bejegyzés trackback címe:

https://egysiedon.blog.hu/api/trackback/id/tr853368587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása