HTML

Egy Siedon blogja

Közéleti,társadalmi apróságok,hétköznapi dolgok amelyek bosszantanak,és jótanácsok,ezek kikerülésére. egy Nemzeti liberális gőzlevezetője :)

Friss topikok

  • holzroller: @tisztakéz: üdv a blogomon! Sajnos igen, én valahogy jobban örültem volna pl: Bogár Lászlónak. (2012.04.17. 16:08) Vendégszerző part 1.: Tolvaj!
  • alsegédlúzer: éR EZEN RÖHÖGNI? kIFORDULNA AZ oRSZÁG A SARKáBÓL Amennyit a DK és annyit ér a véleménye meg a jelö... (2012.04.05. 20:22) Ehhez pofa kell...
  • holzroller: www.mindennapi.hu/cikk/vezer/a-rak-egye-ki-a-beled-vona/2011-02-01/1401 Itt olvasható Balavány Gyö... (2012.03.14. 18:09) Vona és a rák
  • alsegédlúzer: a híradásokat ki kell vaslamivel tölteni:) Nem beszélhetnek a mai parlamnenti döntésekről,a valódi... (2011.11.08. 17:35) Baleset, és?

Mivel játszol?

2012.05.07. 19:33 holzroller

Ma délután látogatást tettem Tibinél (horgász, és vasútbarát) cimborámnál. Régóta próbálják már kikezdeni, radikális nézetei miatt.... majdnem sikerült is. Na, de...

A kikezdésre szánt illető kis f.sz úgy vádol embereket, ahogy azt még hithű komcsiktól sem várnánk el, jelesen bepróbálta cimborámat, (ill. engem is) azzal, hogy pedofilok vagyunk, (én még plussz drogdíler....ezt adjuk össze....)

 Ugyanis nyomorult városunkban található egy "nevelő" intézet. Alatta folyik a Sajó, és arra rövidebb az út, mármint a horgászhelyünkhöz...

Az említett kis pöcs bejáratos eme intézménybe. Mivel nemi kapacitása valószínűleg vetekszik egy 180 éves teknősbékával, így folyton mást próbál mószerolni, és csökkent agyi képességeihez mérten bekavarni az ürüléket....

Így esett, hogy minap Tibi, és én pedofilok lettünk.... Holott...

Nem arra járunk le horgászni, hanem az 50 méterrel alább található úton... de a fiatalembernek ez mindegy, a szarkavarással nagyobb szeretne lenni....

tegnap megállít két ifjú "hölgy", és érdeklődtek tőlem hallottam-e arról, állítólag mit követtem el. Válaszként annyit mondtam fogalmam sincs, ki a fene találta ki, mire ők közölték, ki nyilatkozott rólam/rólunk...

Ezt ma délután közöltem Tibivel, Érthető módon berágott, és felhívta a pöcsöt.

Kisvártatva én hívtam fel, de immáron egy fiktív cég nevében... teszem hozzá, normális hangon...

Nemsokára megjelent Tibinél a fiatalúr. Fenyegetőzött, hogy így haverok, úgy haverok, majd boxugrásba pattant. Ekkor kapta az elsőt...

Mivel tudom, hogy idegbeteg a másodikat, meg a harmadikat is. Ezekután a földre kényszerítettem.

Miután abahagytam az egzekúciót, elszaladt. Nemsokára az anyja hívta (egy 22 éves, felelőtlen, oktalanul rágalmazó pöcs anyja!) Hogy mit képzelünk mi "alkoholista g.cik" (szó szerint idéztem"

És most kérdem:

Hogy nevelted az idióta fiadat?

Mi? Hm?

Örüljön, hogy három, egészséges pofonnal megúszta. Mert egy feljelentés rágalmazásért akár a gatyából való kiperlést is maga után vonhatja. Ugye? És tessenek nyugodtan feljelenteni, tanúm van, ráadásul rá támadt a fiatalúr először... Úgyhogy hajrá...

Szólj hozzá!

Címkék: önvédelem balfasz rágalmazás vérbaszogató

A bejegyzés trackback címe:

https://egysiedon.blog.hu/api/trackback/id/tr734494733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása